Integrace roku: Webex Calling si nyní rozumí s interkomy 2N
Jsme teprve druhý výrobce interkomů na světě, který oficiálně podporuje integraci s platformou Webex Calling společnosti Cisco. Buďte první, kdo ji nabídne do svého projektu.
Webex Calling je cloudový telefonní systém, ideální pro středně velké společnosti. Nabízí klasické firemní volání, konferenční hovory a virtuální schůzky. Vše v jednom společném uživatelském prostředí a klidně na více zařízeních uživatele. Transformace z lokálních řešení do těch cloudových je jasný trend. Připravte se, že poptávka po integraci interkomů a vlastně jakýchkoliv systémů do Webex Calling bude růst.
Integrací s našimi IP interkomy získá systém nadstandardní funkce. Stane se z něj systém k bezpečné a efektivní správě dveřní komunikace. Uživatelé přímo v klientovi systému Webex Calling mohou přijmout videohovory z interkomu u dveří, tyto hovory přepojit a vzdáleně otevřít dveře.
Vedle IP interkomů připojte k Webex Calling i naše audio produkty 2N® SIP Speaker a 2N® SIP Speaker Horn a zákazník může platfomu využít k zvukovým hlášením. Interkomy a IP audio produkty pak můžou například vysílat hlášení o evakuaci.
V administrátorském rozhraní platformy (Webex Calling Control HUB) administrátoři v reálném čase monitorují a spravují všechna zařízení připojená do platformy, nyní včetně našich interkomů a reproduktorů. Je nutné připomenout, že veškerá komunikace je vysoce zabezpečená (TLS, SRTP).
Udělejte z Webex Calling i systém dveřní komunikace
Návod k propojení a další informace najdete na 2N Integration HUBu nebo vám poradí naši experti.